Posted by: Long Mie | August 28, 2009

Berpindah dan Berandah

We’re Moving! Update your bookmarks to Perlismtb.com


We are in the process of moving Perlis Mtb Club’s Blog over to our own hosting and updating the look and feel. Hopefully you will enjoy the changes. Effective today, we will no longer be posting updates at this site, please update your bookmarks, url links and RSS feed to the new site at

pindah

http://perlismtb.com

Thanks for reading and we’ll see you at the new site !

Kami sedang dalam proses perpindahan Blog ini ke hosting sendiri. Walaupun mendatangkan banyak kerja dan masaalah, namun dengan berat hati terpaksa dilakukan juga. Keputusan ini dibuat kerana memandangkan Blog ini masih lagi baru maka dengan itu perubahan alamat mudah diterima oleh pengunjung. Hosting sendiri  memberikan sedikit sebanyak kebebasan untuk mengolah wajah dan paparan blog disamping data yang diurus sendiri dan tidak lagi bergantung ngan wordpress. Namun begitu banyak cabaran untuk dihadapi kerana terpaksa belajar dan guna banyak plugin yang kena cari sendiri dan selongkar di alam maya kerana wordpress versi hosting sendiri berkeadaan telanjang !

Diharap pengunjung akan terus melawati laman baru kami. Sokongan tuan-puan amat dihargai. Tidak lupa juga penghargaan kepada Adi Harriman diatas urusan perolehan domain dan hosting ini untuk Perlismtb.com . Jumpa disana !!


Leave a comment

Categories